У ПриватБанку виникли проблеми із валютою. Клієнтам порадили замовляти долари із понеділка, 8 січня.
Українці повідомляють у Мережі про складнощі з отриманням валюти, які виникли на початку 2024 року.
Клієнт ПриватБанку, зареєстрований на сайті Мінфін під ніком Zakharii 1122, повідомив про проблему. Він замовив долари у відділення, розташоване у Львові за адресою: вулиця Сихівська, 8. Чоловік мав отримати 1000 доларів готівкою, зробив замовлення 1 січня та планував забрати гроші наступного дня.
Інтернет-користувач повідомив про отримання SMS, в якому було зазначено про перенесення замовлення на 3 січня. Однак того дня забрати кошти не вдалося. Касир повідомив відвідувача про те, що доларів наразі немає.
"Прийшов я в банк 03.01, так як ніяких повідомлень більше не було і на касі мені сказали, що моя готівка не приїхала, і мене перенесли на 04.01.2024. Сьогодні ніякі повідомлення знову ж таки не прийшли, зайшов у додаток, де знайшов що моя готівка буде вже 05.01.2024. Телефонував оператору - допомогти він не може. Що це за ставлення таке, що клієнт повинен тиждень чекати щоб тисячку готівкою отримати? Чи у банку вже такі проблеми з валютою, що не може привезти її на замовлення??? Одним словом - свинство", - зазначив Zakharii 1122.
Представники ПриватБанку роз'яснили ситуацію. Вони запевнили, що проблему з доставкою готівки буде вирішено найближчим часом, порадили звертатися з нового робочого тижня та подякували клієнту за розуміння:
"Наразі виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. Ми робимо все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Будь ласка, не дублюйте заявки, рекомендуємо за необхідності замовляти валюту з 8 січня".
Раніше ПриватБанк дозволив отримувати клієнтам SWIFT-перекази у двох валютах без додаткової комісії.