Vodafone підвищує тарифи на мобільний зв'язок. Рішення викликало невдоволення абонентів. У компанії відреагували негативні відгуки.
Мобільний оператор оголосив про подорожчання зв'язку напередодні новорічних свят. Одна з клієнток компанії висловила невдоволення подорожчанням тарифного плану, який найчастіше обирають люди похилого віку. Відомо, що для них головне – голосові виклики. Жінка уточнила, що Vodafone додав до пакету послуг додаткові гігабайти, які складно використовувати через проблеми зі зв'язком.
"У той час коли скрізь різдвяні знижки, ватафон, навпаки, вирішив підвищити тарифи, які в основному використовують люди похилого віку з кнопковими телефонами. Ще й примусово додали туди гігабайти, які неможливо використовувати навіть за наявності смартфона через постійний поганий зв'язок. Ганьба ватафону!" – зазначила Людмила Коваленко.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Співробітники компанії відреагували на скаргу. Вони заявили, що зростання вартості послуг – вимушений захід, який потрібен, щоб продовжувати надавати якісні сервіси.
"Повірте, зараз нам дуже важко змінювати тарифи, ми розуміємо, що це нікому не сподобається. Але ми маємо тримати зв'язок на плаву, бо багато хто далеко від рідних і телефон – єдиний спосіб бути поруч. Ми працюємо над тим, щоб надавати якісні послуги, і в першу чергу якісний зв'язок. Якщо виникають якісь складнощі, будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення групи. Будемо раді допомогти вам", - зазначили у Vodafone.
Зараз вказаний мобільний оператор пропонує чотири тарифні плани для абонентів передоплати: Turbo з акцією "TurboБезлім" за 165 грн на місяць, Joice Start за 180 грн на місяць, Joice Pro за 230 грн та Joice Max – за 300 грн на місяць.
Нагадаємо, що 12 грудня на мережу Київстар було здійснено масовану атаку хакерів. Після цього оператор мобільного зв'язку надав абонентам компенсацію. Вони зможуть місяць безкоштовно користуватись послугами – з 22 грудня.