ПриватБанк блокує рахунки клієнтів через деякі перекази. Стало відомо, які дії можуть призвести до проблем із доступом до своєї картки.
Причиною запровадження обмежень з боку ПриватБанку можуть стати підозрілі фінансові операції, зокрема перекази.
Блокування картки через обмін криптовалюти
На порталі Мінфін з'явився відгук від клієнтки, яка отримала грошовий переказ як обмін криптовалюти на біржі Binance. Її рахунок швидко заблокували. Жінка запевнила, що не отримувала письмових повідомлень. Їй виявилося складно зв'язатися із представником установи.
"ПриватБанк цілий місяць ігнорує мої звернення, і зробили так, що я не можу додзвонитися операторам, робот пропонує мені повернути кошти відправнику, або натиснути цифру 2, якщо я хочу вирішити проблему інакше, далі чергова фраза робота та відбій зв'язку", - поскаржилася громадянка.
Популярні зараз
В українських вузах не скасовуватимуть бюджетну форму навчання
В Україні заборонять небажані дзвінки на мобільні телефони
У банку зазначили, що заявку розглянули. Блокування пов'язане з тим, що рахунком могли скористатися шахраї. Вони виводять кошти через криптобіржі, а самі клієнти, які здійснюють обмін, можуть і не здогадуватися про це. Тому після грошового переказу від третьої особи банк може блокувати рахунок.
У банку наголосили, що розблокувати рахунок зможуть після розгляду правоохоронцями та за рішенням суду.
"Банк змушений обмежити співпрацю з вами. Рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами або за рішенням суду", - наголосили у банку.
Користувач під ніком SergeyNina поділився своєю думкою:
"Найімовірніше, вам сплатили зі зламаного чужого акаунту. На жаль, це блокування вас. Це у будь-якому банку".
Карту українця заблокували після великого переказу від сина
Інший відгук присвячений переказу коштів від сина – батькові. Чоловік відправив на пенсійну картку 55 тис. грн, після чого її заблокували. Банк визнав фінансову операцію підозрілою.
У відділенні співробітники відмовилися спілкуватися із дружиною власника рахунку, а сам він погано чує, тому виникли складнощі. У літнього чоловіка вимагали довідку про його дієздатність. Причому заявника здивувало те, що не було повідомлення від банку щодо обмеження послуг.
Представники ПриватБанку попросили надати контакт батька – спілкування продовжуватимуть лише з ним самим.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк дарує своїм клієнтам новорічні подарунки, які можна отримати до 31 січня.