PepsiCo потрапила у гучний скандал через свою неоднозначну позицію щодо російсько-української війни. Стало відомо, що компанія зі світовим ім'ям намагається всидіти на двох стільцях і не поспішає залишати ринок РФ.
Світовий гігант із виробництва продуктів та напоїв, компанія PepsiCo заборонила згадувати у своїй рекламі згадувати війну в Україні. Не можна розміщувати будь-які негативні фрази, що "створюють відчуття небезпеки". Маркетологам не дозволяється інформувати про підтримку ЗСУ та України загалом.
Позиція компанії розчарувала українців. Проте з'ясувалося, що вона переслідує "шкурний інтерес". Все просто - PepsiCo залишається на російському ринку, більш того, активно розвивається там. Бренд присутній у РФ з 1974 року, під ним працюють 19 заводів. У виробничих процесах зайнято близько 60 тисяч осіб.
Компанія стала четвертою за розміром у сфері напоїв та харчових продуктів на російському ринку. У 2023 році чистий прибуток у РФ склав 525 мільйонів доларів, він зріс на 333%. Кремль отримав близько 115 мільйонів доларів податків.
Популярні зараз
Українці назвали умови для переговорів із Кремлем
В Україні зменшиться кількість автомобілів із ГБО
Топ-менеджер міжнародної компанії, яка має представництво в Україні та працює у FMCG-сегменті, анонімно повідомив, що PepsiCo намагається зберегти і український ринок.
CEO креативного агентства Grape Юрій Гладкий також оцінив позицію виробника:
"Компанія намагається всидіти на двох стільцях - не виходить з російського ринку, але й залишається на українському".
Стало відомо, що російська виручка PepsiCo приблизно вдесятеро більша за українську. Компанія уникає гострих тем, тому що асоціація з війною та стражданнями ніколи не йшла на користь бренду. Вона намагається мінімізувати свої репутаційні ризики.
Нагадаємо, що виробник володіє брендами Pepsi, Mirinda, Sandora, Lay's, 7up, Слов'яночка, Садочок, Сандорик, Чудо та іншими.
Раніше повідомлялося, що PepsiCo визнали міжнародним спонсором війни в Україні.