PepsiCo потрапила у скандал через війну в Україні: як компанія намагається всидіти на двох стільцях

Автор: Леся Ловіцька

PepsiCo потрапила у гучний скандал через свою неоднозначну позицію щодо російсько-української війни. Стало відомо, що компанія зі світовим ім'ям намагається всидіти на двох стільцях і не поспішає залишати ринок РФ.

PepsiCo потрапила у скандал через війну в Україні: як компанія намагається всидіти на двох стільцях - today.ua

Світовий гігант із виробництва продуктів та напоїв, компанія PepsiCo заборонила згадувати у своїй рекламі згадувати війну в Україні. Не можна розміщувати будь-які негативні фрази, що "створюють відчуття небезпеки". Маркетологам не дозволяється інформувати про підтримку ЗСУ та України загалом.

Позиція компанії розчарувала українців. Проте з'ясувалося, що вона переслідує "шкурний інтерес". Все просто - PepsiCo залишається на російському ринку, більш того, активно розвивається там. Бренд присутній у РФ з 1974 року, під ним працюють 19 заводів. У виробничих процесах зайнято близько 60 тисяч осіб.

Компанія стала четвертою за розміром у сфері напоїв та харчових продуктів на російському ринку. У 2023 році чистий прибуток у РФ склав 525 мільйонів доларів, він зріс на 333%. Кремль отримав близько 115 мільйонів доларів податків.

Популярні зараз

В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович

У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Топ-менеджер міжнародної компанії, яка має представництво в Україні та працює у FMCG-сегменті, анонімно повідомив, що PepsiCo намагається зберегти і український ринок.

CEO креативного агентства Grape Юрій Гладкий також оцінив позицію виробника:

"Компанія намагається всидіти на двох стільцях - не виходить з російського ринку, але й залишається на українському".

Стало відомо, що російська виручка PepsiCo приблизно вдесятеро більша за українську. Компанія уникає гострих тем, тому що асоціація з війною та стражданнями ніколи не йшла на користь бренду. Вона намагається мінімізувати свої репутаційні ризики.

PepsiCo потрапила у скандал через війну в Україні: як компанія намагається всидіти на двох стільцях

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Нагадаємо, що виробник володіє брендами Pepsi, Mirinda, Sandora, Lay's, 7up, Слов'яночка, Садочок, Сандорик, Чудо та іншими.

Раніше повідомлялося, що PepsiCo визнали міжнародним спонсором війни в Україні.

Головне