Ощадбанк списує з клієнтів комісію у розмірі 100 гривень. У фінустанові пояснили, чому відбувається таке списання та як уникнути втрати коштів.
На сторінці Ощадбанку у Facebook один із клієнтів, який є пенсіонером, залишив коментар, у якому повідомив, що банк зняв з його картки 100 гривень. Він пояснив, що це "схема крадіжки".
"Ощад — це злодії. Впровадити схему крадіжки у пенсів по 100 грн щомісяця. Це справді — "репутація", — йдеться у скарзі українця.
В Ощадбанку пояснили, чому з деяких клієнтів знімають комісію, а з решти – ні.
У відповідь на скаргу клієнта представник банку зазначив, що сума у 100 гривень є комісією з обслуговування. Її знімають із тих рахунків, за якими не було транзакцій протягом року. Однак якщо на карті нульовий баланс, то в борг гроші банк не знімає. Для того, щоб уникнути списання 100 гривень, необхідно користуватися карткою, принаймні раз на рік розплачуватись кредиткою за товари або послуги, поповнювати рахунок тощо.
"Банк не викрадає кошти з рахунків клієнтів. Комісія у розмірі 100 гривень за обслуговування неактивного рахунку списується лише тоді, коли за рахунком та за карткою не було жодних зарахувань та списань за останні 12 місяців", — говориться у повідомленні.
Раніше повідомлялося, що багато клієнтів Ощадбанку можуть залишитися без своїх виплат уже з 1 січня.