Київстар зробив новорічний подарунок абонентам, які залишились з компанією після нещодавньої хакерської атаки. Вони безкоштовно отримають новий пакет послуг.
Йдеться про відміну плати за ТБ-пакет. У пресслужбі мобільного оператора повідомили, що вони вирішили скасувати її в період з 1 до 31 січня. Київстар висловив вдячність українцям, які з розумінням поставилися до обмеження в отриманні послуг наприкінці 2023 року:
"Ми дуже вдячні за те, що ви поруч у найскладніші моменти. У грудні, поки наші фахівці боролися з наслідками хакерської атаки, ми надавали повний доступ до контенту на Київстар ТБ. І нехай цілий місяць доступного контенту стане місяцем затишних вечорів, які ви проведете поруч із близькими. Дякуємо, що ви є".
Плата не стягуватиметься за основні пакети Київстар ТБ: Стартовий, Мінімальний 2019, Базовий, Базовий 2020, Сімейний, Сімейний 2020, Преміум HD 2020, Преміум HD, Благодійний, Зручний, Вигідний, Комфортний, Оптимальний та Максимальний HD.
Популярні зараз
Залужного запитали про президентські амбіції: відповідь ексголовкома
Названі знаки Зодіаку, життя яких значно покращиться у травні
Кулеба зробив заяву про переговори з Росією: названо головну умову України
В Україні за останній рік стало більше мільйонерів: Гетманцев озвучив деталі
Представники компанії уточнили, що користувачі не повинні робити ніяких додаткових дій, щоб уникнути списання регулярного платежу. Про це їх проінформують через SMS.
Зазначені умови поширюються для абонентів в Україні та у роумінгу. Проте вигідною пропозицією не можуть скористатися ті, хто оформив пакет послуг у січні 2024 року, бо це нові користувачі.
Зверніть увагу на те, що плату скасували за основні пакети. Платними залишаються додаткові пакети та пакети з тривалим терміном дії. Серед них:
- "КіноХіт HD";
- "Київстар ТВ Дорослий";
- "Київстар ТВ Дитячий";
- "Київстар ТВ Cine+";
- "Київстар ТВ Плюс".
Нагадаємо, що у Київстарі зафіксували масштабний збій у роботі 12 грудня 2023 року. Всі послуги компанії "злетіли" – абоненти не мали змоги навіть зателефонувати. Кіберзлочинці хвалилися, щоб отримали доступ до даних всіх клієнтів компанії. За 1,5 дня послуги почали відновлюватися. Спочатку повернули голосові виклики, а інші функції ще деякий час працювали з перебоями.
Раніше стало відомо, що оператори, зокрема Київстар, можуть переказати кошти з мобільного рахунку на картку.