Вже незабаром суперпопулярну в українців мережу АТБ може потіснити на ринку інший дискаунтер – OnePrice. Цей рітейлер з'явився в Україні ще у 2018 році, але тепер він починає експансію саме на ринку продовольчих товарів та обіцяє дуже низькі ціни на продукти.
Перший магазин цієї мережі, що працюватиме у форматі hard-discounter (жорстких знижок), відкрився 11 січня у Вінниці.
"Основний асортимент магазину – продукти харчування та товари повсякденного вжитку високої якості за найнижчими цінами. Ця ніша в Україні тільки розвивається", – поділився власник OnePrice Леван Паікідзе.
На сьогодні в Україні займають цю нішу лише АТБ та Аврора. Втім, Аврора усе ж поки що більше орієнтована на товари непродовольчої групи. Отже, на вітчизняному продовольчому ринку дешевих продуктів поки що панує лише АТБ.
Щоправда до війни були намітки, пов'язані з приходом на український ринок й інших дискаунтерів з-за кордону. Але війна зупинила ці плани. Отже тепер OnePrice планує потіснити у цій ніші мережу АТБ.
OnePrice уже налічує в Україні 77 магазинів, які працюють у форматі dollar store (все за 1 долар). Крім того, рітейлер уже відкрив 16 таких магазинів у Грузії. Але входження мережі у продовольчий ринок почалося саме з супермаркету у Вінниці.
У OnePrice заявляють, що їхня мережа торгуватиме лише якісними товарами, але водночас у них ціни на продукти будуть на 15-20% нижчими, ніж у решти рітейлерів. Нижчі ціни досягатимуться, зокрема, завдяки впровадженню таких методів:
роботі напряму з виробниками;
жорсткому контролю за витратами та мінімальній торговій націнці;
торгівлі якісними товарами нерозкручених фірм. При цьому покупцям не доведеться доплачувати за бренд;
низькій орендній платі за зберігання товарів. Цього будуть досягати за рахунок перевантаження товарів з одного транспортного засобу безпосередньо в інший. При цьому товар не буде відстоюваютись на складах, або перебуватиме там мінімальний проміжок часу.
Нагадаємо, багатьом українцям видадуть безплатні продуктові набори.