Today.ua

Абоненти Київстар отримають компенсації: оператор назвав дату відновлення мобільного зв'язку

Абоненти Київстар отримають компенсації за тимчасову втрату мобільного зв'язку та Інтернету. Оператор назвав орієнтовну дату поновлення послуг.

Масштабна кібератака на Київстар спричинила аварійне відключення всіх сервісів компанії. Сьогодні російське хакерське угруповання "Сонлцепек" взяло відповідальність на себе. Фахівці українського оператора, який обслуговує більшу частину українців, працюють над відновленням зв'язку.

Напередодні увечері стало відомо, що Київстар частково відновив послуги фіксованого зв'язку. Сьогодні стало відомо, що у будинках багатьох абонентів повернувся домашній Інтернет.

Прессекретар компанії Ірина Леліченко заявила, що поновлення решти послуг можливе вже сьогодні:

"Фахівці компанії працюють над відновленням інших послуг, і зроблять усе можливе, щоб остаточно завершити цю роботу протягом 13 грудня 2023 року. Відновлення сервісів може відбуватися поступово, про що ми повідомлятимемо додатково".

Леліченко уточнила, що всі абоненти та корпоративні клієнти після стабілізації роботи мережі отримають компенсації. Раніше з аналогічним повідомленням виступив генеральний директор Київстару Олександр Комаров:

"Київстар обов'язково надасть компенсацію тим, хто не мав зв'язку або не міг користуватись оператором".

Російські хакери заявили, що отримали доступ до особистих даних абонентів. Ірина Леліченко запевнила, що інформація не відповідає дійсності. Вона наголосила, що дані про знищення комп'ютерів комп'ютерів та серверів Київстару фейкові.

В Україні активізувалися шахраї

Аферисти активно використовують тему компенсацій абонентам Київстару. Вони створюють фейкові боти нібито від компанії та поширюють фішингові посилання. Зловмисники обіцяють компенсації та інформацію про терміни відновлення роботи послуг оператора.

У Міністерстві внутрішніх справ України повідомили, що шахраї отримують доступ до онлайн-банкінгу абонентів Київстару та їхніх сторінок у соціальних мережах. Правоохоронці закликали довіряти лише інформації, представленій на офіційних сторінках компанії, не ділитися особистими даними та номерами телефонів, а також не переходити за сумнівними посиланнями.

Нагадаємо, що Київстар увійшов в історію через рекордну відсутність мобільного зв'язку після збою.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ